Wednesday, February 4, 2009

mari membazir masa

alhamdulillahirobbil alamin..wassolatuwassalammualarasulillah solallahualaihiwassalam...

robisyrohli sodri wa yassirli amri..wahlul u'datam millisani yafkahu kauli..

amma ba'

assalammualaikum kat para tetamu kalau ade...

yeargh...ini blog kedua aku lepas yg pertama aku biar bersawang..ape addressnye?biarlah rahsia...aku byk bende yg nak ditaip..malangnye aku malas nak taip..sapelah yg rajin pi cipta diari and blog bagai neh..isk..

aku nak bio blog ni simple cenggitu je..tayah mekap2...bak kate org kampung..kecantikan semulajadi adalah kecantikan sejati..

nah..tak releven langsung....cume aku pemalas..lantok ko ler blog..

p/s:
1. bende yg aku taip kat atas ni kononnye pembuka kata dari aku ler kan....cet!
2. salam perkenalan dari aku kat sume...


Photobucket
*aku yg gebu*