Wednesday, February 4, 2009

I'm Now Officially a Law Graduate

assalammualaikum sume...

nmpknye mood meroyan datang lagi ini malam....

anyway...syukur alhamdulillah...setelah 5 tahun setengh berhempas pulas....so tamatlah pengajian ijazah sarjana muda aku..utk bukti...*ehem eksyen sket ..konon!*

Photobucket

tayahler beso2 kan.....tapi sekali lagi..aku bersyukur dengan keizinan Allah jua...aku berjaya tamat pengajian aku...

cumenye skang..aku masih lagi pengganggur terhormat..*sigh*

aku n kawan aku yg kate nak same2 buat chambering dah usaha utk cari firm..satu firm dah rejek..mungkin sebab apply lambat..so takde kekosongan....takpelah..belum rezeki..

anyway..kawan aku dah dapat kerje dalam gomen..syukur aku buat dia..rezeki dah murah..cume terkilan sebab taknak sket pon bitau aku..takpelah..mungkin aku bukan sape2 kan....*sob2*

Ya Allah..
Permudahkanlah Rezekiku..
Bukakanlah Pintu RahmatMU buatku..
Kurniakanlah aku kerja dari sumber yang halal..
Yang tidak menjarakkan diriku dariMU..
Yang tidak mengalpakanku dari mengingatiMU
KepadaMUlah aku berdoa..
KepadaMUlah aku berserah..
Amin Ya Robbal Alamin..

p/s: lepas dah usaha,yakin dan berdoa...kita bertawakal...InsyaAllah..mudah2an termakbul doaku...amin...